מדיניות החזרה/החלפה/ביטול מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. ביטול הזמנה יתאפשר עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, בכפוף לכך כי ההזמנה לא יצאה לשילוח. במקרה של ביטול שירותים במסגרת 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, הלקוח לא יחוייב עבור השירות. האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של 24 שעות מראש לפחות. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר. הודעה על ביטול או הפסקה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים ככל ששולם. ביטול עסקה מצד הלקוח תאושר בתנאי שלא נעשה שימוש במוצרים ובאריזתם המקורית וסכום המוצר עולה על 50 ₪. החזרת התשלום תבוצע ע"י החברה לא יאוחר מ-7 ימי עסקים. הלקוח יחוייב בדמי ביטול בסך 5% מעלות העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם. לא ניתן להחזיר מוצרי טיפוח שאינם ארוזים או ניתנים לפתיחה ללא הותרת סימן. החזרה/החלפה מוצר לספק- תעשה על חשבון הלקוח. החלפה/החזרה תעשה במסגרת 14 ימי עסקים ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצרים והם באריזתם המקורית ובהצגת חשבונית קנייה.