מדיניות החזרה/החלפה/ביטול

  • מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
  • ביטול הזמנה יתאפשר עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, בכפוף לכך כי ההזמנה לא יצאה לשילוח.
  • במקרה של ביטול שירותים במסגרת 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, הלקוח לא יחוייב עבור השירות.
  • האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של 24 שעות מראש לפחות. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר.
  • הודעה על ביטול או הפסקה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים ככל ששולם.
  • ביטול עסקה מצד הלקוח תאושר בתנאי שלא נעשה שימוש במוצרים ובאריזתם המקורית וסכום המוצר עולה על 50 ₪.
  • החזרת התשלום תבוצע ע"י החברה לא יאוחר מ-7 ימי עסקים.
  • הלקוח יחוייב בדמי ביטול בסך 5% מעלות העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם.
  • לא ניתן להחזיר מוצרי טיפוח שאינם ארוזים או ניתנים לפתיחה ללא הותרת סימן.
  • החזרה/החלפה מוצר לספק- תעשה על חשבון הלקוח.
  • החלפה/החזרה תעשה במסגרת 14 ימי עסקים ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצרים והם באריזתם המקורית ובהצגת חשבונית קנייה.